Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

O Banksy ξαναχτυπά.




7 σχόλια:

σορολόπ είπε...

Καταπληκτικά... μήπως ζωγραφίζει και τοίχους σπιτιών!? σκέφτομαι εδώ και καιρό να κάνω μια τοιχογραφία στον τοίχο της κρεββατοκάμαρας...

itelli είπε...

Μοναδικός, παρά τις πρόσφατες απομιμήσεις. Σε βρήκα μέσω της κας Σορολόπ, κ είμαι συντοπίτης σου. Κ συνομήλικος (πάνω κατω). Λες να σε ξέρω; :)

Καλώς σε βρήκα.

ATIAFEDERATION είπε...

@Σορολοπ λες να του στείλουμε κανα εμαιλ μπας και έρθει και προς τα μέρη μας?:)
@Ιτελλι γνωριζόμαστε απο παλιά. Ψηλός,αδύνατος και γυαλί οράσεως!!:)

σορολόπ είπε...

..ααα είναι φίρμα ο τύπος! δεν τον ήξερα.. ίσως αν σπάσω τον κουμπαρά μου να μπορέσω να τον πληρώσω :)

..η κα Σορολόπ (ήμαρτον Θεέ μου χαχα) χαίρεται που λειτουργεί σαν τις αναζητήσεις του Ερυθρού Σταυρού (άστε δεν τις θυμάστε γιατί μάλλον δεν υπήρχατε...)

ATIAFEDERATION είπε...

Ειναι ο πιο γνωστός άγνωστος. Δεν γνωρίζει εκτός απο λίγα άτομα την πραγματική του ταυτότητα. Εν έτη 1979 εν Βεροία γεννήθηκα, υπήρχαν τότε?
:)

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Εγώ πάντως όταν γεννήθηκα είχαμε χούντα!!!:::)))

itelli είπε...

Κ όμως κα Σορολόπ, αν δεν ήσαστε εσείς, εγώ θα είχα μαύρα μεσάνυχτα ακόμα για το ποιόν του ΑΤΙΑ.

Όσο για το κυρία, δεν μπορώ. Δεν μου βγαίνει αλλιώς :Ρ