Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Καλημέρα!!!!!!!





5 σχόλια:

Βασίλης είπε...

Μπράβο ρε συ! Πολύ γέλιο!! Που τα βρήκες πάλι αυτά όλα!!ΧΑ!ΧΑ! Άκου σπαθί σαμουράι!

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Το προηγούμενο σχόλιο δεν είναι του Βασίλη φυσικά αλλά δικό μου. Από λάθος έγινε σαν Βασίλης.:) Τα λέμε. Πάντως κι αυτός γελούσε δίπλα μου...

koulpa είπε...

χαχα.. άμα αγοράσεις 400 λίτρα ένα σπαθί για χαρακίρι το χρειάζεσαι..:):)

σορολόπ είπε...

χαχαχαχα συγνώμην αλλά το ΜΠΡΟΥΦ!! its all the money.. :)))

ATIAFEDERATION είπε...

Την Καλημέρα μου σε freerider & βασίλη, koulpa & σορολόπ. Εχω μια φίλη που μου στέλνει αρκετό υλικό που και που. Φανταστικός σήμερα ο καιρός στην Βέροια. Ήλιο, ζέστη. Ελπίζω να λιωσανε τα χιόνια στην Αθήνα.
Μr Freerider δήλωσα για τον αγώνα Σφενδάμι. Θα ενημερώσω σύντομα.:)))