Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Κυριακάτικο Blogoπαίχνιδο made in Koulpa

Κυριακή πρωί περνώντας απο τα γνωστά στέκια, διάβασα την πρόσκληση της σορολοπ και αμέσως έπιασα δουλειά. Λίγα τα βιβλία σε σχέση με τα cd , βινύλια και περιοδικά στο δωμάτιο. Βοήθεια για το ποστ έδωσε ένα βιβλίο του αδερφού μου για το Εβερεστ, Η κορυφή που δεν χαρίζεται.



"Πρόσφατα κάναμε υποθέσεις σύμφωνα με τις οποίες η σειρά των ασθενειών που παρουσιάζονται λόγω υψομέτρου οφείλεται σε διαταραχές του εγκεφάλου. Ο νωτιαίος μυελός περιβάλλεται απο ένα διαυγές υγρό(ΕΝΥ), το οποίο προστατεύεται απο την είσοδο ανεπιθύμητων συστατικών του αίματος μέσω λεπτών μεμβρανών, του λεγόμενου αιματοεγκεφαλικού φραγμού. Μελέτες έχουν δείξει ότι, ακόμη και σε υψόμετρο 3.600 μέτρων, η υποξία αυξάνει τη διαπερατότητα αυτών των μεμβρανών, με αποτέλεσμα να περνά νερό, μαζί με διάφορες, ανοίκειες στον εγκέφαλο ουσίες, στο εγκεφαλονωτιαίο υγρό. "

Προσκαλώ λοιπόν την ifigeneia & eleu8eroi να πάρουν και αυτοί την σκυτάλη.

5 σχόλια:

σορολόπ είπε...

Καλημέρα ΑΤΙΑ.. ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου :)

..να υποθέσω ότι ο αδερφός σου ή κι εσύ είστε ορειβάτες?! ένα φεγγάρι έκανα κι εγώ - πεζοπορεία περισσότερο - αλλά η καριέρα μου σταμάτησε στον Ελικώνα :)

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Καλημέρα! Ευχαριστώ για την πρόσκληση φίλε. Ωραίο βιβλίο.

ATIAFEDERATION είπε...

@Σορολοπ εγώ σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνίδι. Ο αδερφός μου ασχολείται αρκετά με τα βουνά, είναι και εθελοντής στην Ομάδα Διάσωσης της Βέροιας και μου έχει μεταδώσει αυτήν του την αγάπη. Εγώ όλο και όλο 2 φορές στον Ολυμπο ανέβηκα. Ασχολούμαι περισσότερο με το Mountain Bike & ετοιμάζουμε εκδρομή με τον Mr.Freerider στον αγώνα στην Σφενδάμη(Κατερίνη) στις 19 Απριλίου οπου θα πάρουμε μέρος. :))))

ATIAFEDERATION είπε...

@Freerider όντως το βιβλίο είναι πολύ καλό. Πηγά το KELLYS στον Γιώργο για σερβις γιατί τα είχε παίξει, το σουλουπώνω λίγο για την Σφενδάμη.
:)))

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Το είδα σήμερα και το γνώρισα. Ήταν απ' έξω. Μπορεί να το έχεις πάρει ήδη:) Άντε, καλή μας νίκη!