Παρασκευή 20 Ιουλίου 2007

Τα σπανάκια

Τα σπανάκια ως γνωστόν αποτελούν πλούσια πηγή τροφής για τον άνθρωπο. Ποιος δεν έχει λαχταρίσει μια ωραία σπανακόπιτα, ένα σπανακόριζο ή σπανάκι με κρέας.
Σε αυτό το σημείο θα μνημονεύσω και τον Ποπάυ τον θρυλικό αυτό θαλασσόλυκο όπου όταν τα έβρισκε σκούρα , τσακ άνοιγε την κονσέρβα με το σπανάκι και έλυνε το πρόβλημα.
Στις μέρες μας έχει αναπτυχθεί και ακόμα ένα είδος σπανακιού το οποίο δεν τρώγεται γιατί δεν φυτρώνει. Αποτελείται από 2 πόδια, έχει 2 χέρια και ένα κεφάλι. Συναντάτε και στα 2 φύλλα τόσο αρσενικό όσο και θηλυκό.
Τα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της νέας ποικιλίας σπανακιού είναι η μικροπρέπεια και η έλλειψη σεβασμού προς τα ανώτερα είδη του ζωικού βασιλείου, δηλαδή τον άνθρωπο.
Χάριν ευκολίας του γραπτού μας θα ονομάσουμε το νέου αυτό είδος σπανακιού «homo spanacius».
Ας πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τα 2 κύρια χαρακτηριστικά του homo spanacius. Και ξεκινάμε από την μικροπρέπεια. Συνήθως οι homo spanacius έχουν μεγαλώσει σε οικογένειες χωρίς αρχές και για αυτούς ο όρος «εγώ», «υπερεγώ» και τα συναφή αποτελούν πρότυπο ζωής. Είμαι εγώ ο homo spanacius δηλαδή και όλοι οι άλλοι κινούνται γύρω μου, βάση του δικού μου προγράμματος, της δικής μου διάθεσης κλπ. Με λίγα λόγια και για να γίνομαι και αντιληπτός από όλους ο homo spanacius αποτελεί το τέλειο πρότυπο του κακομαθημένου. Επίσης υπάρχει και η αντίληψη στους homo spanacius ότι τους αξίζει το καλύτερο σε όλα. Στην σχέση, την εργασία κλπ.
Προχωρώντας παρακάτω στην ανάλυση μας το δεύτερο χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη σεβασμού προς τα ανώτερα είδη. Και αν ανοίξει το στόμα του συνήθως δεν ξέρει τι λέει.
Ιδιαίτερη λοιπόν προσοχή θα πρέπει να δίνεται όταν συναναστρεφόμαστε με τους τριγύρω μας. Γνωρίζεις μια κοπέλα ή έναν άντρα. Είναι άνθρωπος ή homo spanacius, έλα μου ντε.
Στην περίπτωση φίλε αναγνώστη που κατάλαβες έστω και στο ελάχιστο για ποια κατηγορία ανθρώπων αναφέρομαι τότε σίγουρα δεν ανήκεις στους homo spanacius.

Δεν υπάρχουν σχόλια: