Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Που πήγαν οι άντρες?

Το ακούω όλο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό και έχει αρχίσει και μου την δίνει.
“Δεν υπάρχουν άντρες ή που έχουν πάει οι άντρες?”.

Τελικά είναι πολύ ωραίο πράγμα να ρίχνεις την ευθύνη ενός δικού σου προβλήματος σε κάποιον άλλον.
Θα μπορούσα δηλαδή και εγώ με την σειρά μου να αρχίσω να λέω το ακριβώς αντίστροφο. Αλλά δεν θα το κάνω.

Πακέτο μαζί με αυτήν την φράση (“Δεν υπάρχουν άντρες ή που έχουν πάει οι άντρες?”.) συνήθως πηγαίνει και η αμέσως επόμενη ”Οι άντρες είναι οι κυνηγοί και πρέπει να διεκδικούν τις γυναίκες”.
Μια από τις εντελώς κατά την γνώμη μου αναχρονιστικές απόψεις. Τι θα πει ο άντρας είναι ο κυνηγός και πρέπει να διεκδικήσει την γυναίκα? Κάτι τέτοια τα λέγανε πριν 40 χρόνια όπου ο ρόλος της γυναίκας ήταν υποβαθμισμένος και ο άντρας σαν ”κυνηγός” απολάμβανε το θήραμα του. Γιατί όπως ξέρουμε ο κάθε κυνηγός όταν κυνηγά και χτυπήσει θήραμα στο τέλος αυτό του ανήκει και μπορεί να το χρησιμοποιήσει όπως αυτός θέλει. Ετσι έχουμε από την μια την άποψη ότι ο άντρας πρέπει πάντα να κάνει την πρώτη κίνηση και να τρέξει και να δείξει κλπ και από την άλλη θέλουμε ισότητα στην σχέση.
Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να ”κυνηγήσω” μια κοπέλα αλλά μετά από κάποιο σημείο το πράγμα καταντά πληκτικό να λές και να κάνεις και να τρέχεις μόνο εσύ.
Φυσικά το ότι ο άντρας είναι ο κυνηγός οι γυναίκες συνήθως το θυμούνται όταν βλέπουν κάποιον που ενδιαφέρεται και για αυτές ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Σου λένε άσε τον μ****α να τρέχει να με διεκδικήσει, τρίχες δηλαδή και μετά προς το τέλος όταν η γυναίκα έχει ψιλοβαρεθεί τα ενοχλητικά τηλέφωνα για καφέδες πετάει και την άλλη την καταπληκτική ατάκα που μόλις τώρα θυμήθηκα «είσαι φίλος μου».
Τρέχεις, κάνεις, δείχνεις και μετά «είσαι φίλος μου».
Γιατί αν γουστάρουν κάποιον τα βρακιά κατεβαίνουν πολύ ποιο εύκολα και όλες οι προηγούμενες εκφράσεις “Δεν υπάρχουν άντρες ή που έχουν πάει οι άντρες?”, ”Οι άντρες είναι οι κυνηγοί και πρέπει να διεκδικούν τις γυναίκες” ξεχνιούνται.

Ας γυρίσουμε στην πρώτη φράση “Δεν υπάρχουν άντρες ή που έχουν πάει οι άντρες?”.
Εξαρτάται από τον άντρα που θέλεις να βρείς γλυκιά μου κοπέλα. Αν πχ το όνειρο σου είναι να έχεις δίπλα σου τον τραγουδιστή του τοπικού μπουζουκομάγαζου ε τότε που να τους βρείς τους άντρες. Αλλωστε τουλάχιστον στην δικιά μου την πόλη έχουμε 2 μπουζουκομάγαζα. Αρα βάλε από 7 τραγουδιστές το κάθε ένα, σύνολο 2x7=14 άντρες συνολικά. Και αν αναλογιστούμε ότι στην πόλη μου και πάλι υπάρχουν κάτι χιλιάδες γυναίκες που τους διεκδικούν ε τότε όντως δεν υπάρχουν άντρες……….

Δεν υπάρχουν σχόλια: