Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Φίλε που είσαι?

Δευτέρα βράδυ μπροστά στο PC.

Το DC ανοιχτο και μιλάω με τα φιλαράκια απο το Ασύρματο Δίκτυο.
Συζητώντας και λύνοντας τα διάφορα προβλήματα μου περνάνε ταυτόχρονα σκέψεις για τον ορισμό της φιλίας και κατα πόσο έχει αλλάξει για εμένα τα τελευταία χρόνια.
Με τα περισσότερα απο τα παιδιά με τα οποία μιλάμε σχεδόν σε καθημερινή βάση έχουμε συναντηθεί ελάχιστες φορές και με μερικούς καθόλου. Γνωριζόμαστε δηλαδή μόνο μέσα απο το γραπτό κείμενο. Φωτογραφίες μπορεί να έχουμε αλλάξει άλλα ουσιαστικά δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ.
Και εδώ έρχεται η μαγεία.
Άτομα το οποία ποτέ δεν έχω συναντήσει, με τους οποίους ποτέ δεν έχω πιεί ένα καφέ ή δεν έχω ανταλλάξει μια κουβέντα τα θεωρώ φίλους μου.

Κάποια στιγμή σταμάτησα να βλέπω τη λέξη φιλία με την στενή έννοια της λέξης και αποφάσισα να της δώσω μια άλλη διάσταση.

Σε αυτό με βοήθησε αρκετά και η στροφή μου σε ακόμα περισσότερα μουσικά είδη.
Ξεκινώντας απο τα 17 με ηλεκτρονική μουσική έφτασα πλέον σήμερα να είμαι ανοικτός και σε άλλα ακούσματα.
Αρχίζεις και καταλαβαίνεις οτι υπάρχουν παντού μουσικά διαμάντια τα οποία έχανες τόσο καιρό λόγο της στενής ενασχόλησης σου με μόνο ένα είδος.

Κάπως έτσι γίνεται και με τους ανθρώπους και τις σχέσεις φιλίας που αναπτύσονται μεταξύ τους.Δεν χρειάζεται να γνωρίζεις κάποιον χρόνια για να μπορέσεις να τον θεωρήσεις φίλο σου.
Μια στιγμή φτάνει αρκεί βέβαια να το θέλεις και εσύ.

Αρκετοί θεωρούν την φιλία υπόθεση χρόνων. Δεν τον ξέρω αρκετό καιρό οπότε δεν τον θεωρώ και φίλο μου .Πολύ μεγάλο λάθος. Το μεγαλύτερο λάθος είναι να θεωρείς κάποιον φίλο σου επειδή τον ξέρεις χρόνια.Η φιλία πρέπει να δοκιμάζετε σε καθημερινή βάση.

Ενα άλλο μεγάλο λάθος που κάνουν αρκετοί είναι να βάζουν ταμπέλες στη έννοια της φιλίας όπως ακριβώς και στην μουσική .
Όσες περισσότερες ταμπέλες βάζεις τόσο περισσότερο χάνεις την ουσία.
Πολλες φορές όταν με ρωτάνε τι μουσική ακούς δυσκολεύομαι να τους απαντήσω.
Τι να πω οτι ακουω ELECTRONICA, TRANCE, HIP HOP, JAZZ, LOW BAP................
Κάπως έτσι γίνεται και με τους φίλους. Είναι λέει παιδικός μου φίλος, οικογενειακός μου φίλος, φίλος απο τα παλιά, κολλητός μου φίλος ............................

Φυσικά η ταμπελοποίηση βολεύει κυρίως τα άτομα με εγωισμό υπερ του κανονικού. Συνήθως τα άτομα με μεγάλο εγωισμό δεν υποχωρούν εύκολα, κάνουν πάντα το δικό τους, αδυνατούν να σε καταλάβουν εύκολα. Εδω έρχεται η ταμπέλα να κάνει την δουλειά της. Κολλητός φίλος για τον καφέ και την έξοδο γιατί ξέρω ότι δεν θα πει όχι για το μέρος που εγώ θα επιλέξω. Φίλος για τις αγγαρείες και τα μερεμέτια, να μας φτιάχνει τον υπολογιστή και το δορυφορικό. Φίλος για τις εκδρομές και τα ταξίδια.Και πάει λέγοντας.

Μια σχέση φιλίας χτίζεται αλλά και δοκιμάζεται καθημερινά.Και αυτό πρέπει να γίνεται γιατί ο άνθρωπος είναι άτομο το οποίο δέχεται καθημερινά χιλιάδες πληροφορίες και ερεθίσματα.

Μονόπλευρη φιλία δεν μπορεί να υπάρξει και αν υπάρξει θα στηρίζεται στο συμφέρον και στην εκμετάλλευση.

Είναι στο χέρι σου λοιπόν το πως θα φτιάξεις τις φιλίες σου. Αν θέλεις πραγματικά σωστούς φίλους γύρω σου απελευθερώσου, δώσε και δεν θα χάσεις. Και αν χάσεις δεν πειράζει τουλάχιστον εσύ προσπάθησες για κάτι καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: