Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Βγες απο το facebook μπορείς.

Σιγά σιγά αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί το facebook έχει κυριαρχίσει τις ζωές τόσων ανθρώπων.
Δεν κράτησα τον λογαριασμό μου πάνω απο 1 μήνα (νομίζω δηλαδή).Και φίλους βρήκα, και νέες γνωριμίες έκανα αλλά υπήρχε αυτό το κάτι που δεν με κράτησε.
Μάλλον πρέπει να είναι η αγάπη για την μουσική, το ποδήλατο, το Ασύρματο Δίκτυο Ημαθίας που με απομάκρυναν απο αυτό.
Ουσιαστικά το facebook σου τρώει τον χρόνο και σε απομακρύνει απο έναν ρεαλιστικό τρόπο ζωής.
Για αυτό λοιπόν βγές απο το facebook και όπως έλεγε και η Helen Keller
"Πάντα υπάρχει γοητεία σε κάθε στιγμή της ζωής"

http://en.wikipedia.org/wiki/Helen_Keller

3 σχόλια:

σορολόπ είπε...

Πες τα χρυσόστομε!!! Μεγαλύτερη μαλακία από το Facebook δεν έχω αυτή την εποχή... ακόμα κι εγώ που περνάω τις περισσότερες ώρες στο σπίτι λόγω δουλειάς, δεν κατάφερα να κρατήσω λογαριασμό πάνω από 24 ώρες!

Κάλλιο το'χω να βλέπω Grey's Anatomy.. να χαλβαδιάζω κανένα γιατρουδάκι :))

ATIAFEDERATION είπε...

Τώρα που είπες Grey's Anatomy και θυμήθηκα το παλιοκούτι έχω πορωθεί τελευταία με την εκπομπή ΚΡΑ κάθε μέρα κατα τις 00:10 στον ΣΚΑΙ. Τα ατομα δεν παιζονται.
Την καλησπέρα μου :)

σορολόπ είπε...

Ααα.. θα το τσεκάρω.. είναι και στη ζώνη που παρακολουθώ συνήθως μετά τις 12 τα μεσάνυχτα :)